Problem för er bloggare

Jag läser att Rolls Royce i år ska lägga ner tillverkningen av sina Phantom Coupé och Drophead Coupé. Detta efter nästan 14 år. Men hur ska jag nu göra? Jag hade tänkt köpa mig en andra Rolls Royce Phantom Coupé men har för tillfället inte plats i garaget. Jag måste antingen sälja några av mina 14 andra bilar (Rollsen är ju ganska stor så det krävs två parkeringsplatser), eller också måste jag bygga ut garaget. Jag hinner inte få byggtillstånd, göra upphandling och få bygget klart i tid innan produktionen läggs ner. Jag kan inte heller komma på två bilar jag kan tänka mig att skiljas från. Jag vill ju så gärna ha dom kvar allihop. Hur ska jag göra? Någon som har ett tips?

Lämna en kommentar

Filed under Klassklyftor

Kommentera

