Våldet i samhället

verigedumokraternaI går noterade jag att en muslimsk friskola brunnit i Malmö och hur kommentarer på hemsidor med kopplingar till den Sverigedumokratiska svansen främst handlade om beklagande om att ingen brunnit inne. I dag läser jag om att domen fallit mot den 31-åring som i januari tände eld på en moské i Borås. Våldet fortsätter från den Sverigedumokratiska svansen.

Apropå detta så var jag i går in och tittade på Sverigedumokraternas Facebook-sida. Först började jag undra om det var någon form av parodi på Sverigedumokraterna. Men efter att ha granskat noga så insåg jag att den var äkta. Allt, jag upprepar ALLT, beror på invandring och flyktingar. Det blev så patetiskt till slut så jag slutade att läsa.

Lämna en kommentar

Filed under Sverigedumokraterna

Kommentera

