Dagens citat

Donald Trump”If I were to run, I’d run as a Republican. They’re the dumbest group of voters in the country. They believe anything on Fox News. I could lie and they’d still eat it up. I bet my numbers would be terrific.”

Sagt av Donald Trump i en intervju i People Magazine 1998!

Jag vill inte påstå att jag blir mindre orolig när jag läser hur Donald Trump resonerade för 18 år sedan. Notera också hänvisningen till TV-kanalen Fox News som jag berättade lite om i torsdags.

Man kan säga väldigt mycket om människor genom att se vilka vänner de har. Jag ser nu exempelvis att Ungerns premiärminister Viktor Orbán hyllat Donald Trump. En hyllning som säger en hel del om både Viktor Orbán och Donald Trump. Jag blir inte mindre orolig.

Lämna en kommentar

Filed under Donald Trump

Kommentera

