Inkompetens på Migrationsverket

Det finns väl inte många som missat den uppseendeväckande kritiken mot Migrationsverkets personal som Internrevisionen lämnat. I korthet gick kritiken ut på att bortskämda 80-talister som anställts på Migrationsverket är inkompetenta och fega och inte får något gjort.

Migrationsverket

Jag vet inte själv om jag ska känna mig träffad. Jag jobbar ju på Migrationsverket, men är å andra sidan sannerligen inte någon 80-talist. Jag har dock efter att ha läst mer om Internrevisionens rapport, läst vad arbetsgivaren Migrationsverket har haft som kommentar och läst vad den fackliga organisationen ST har att säga bestämt mig för att trots allt också tycka att det finns inkompetens inom Migrationsverket.

Internrevisionen är totalt inkompetent!

Lämna en kommentar

Filed under Migrationsverket

Kommentera

