Bedragare del 302

Ibland är mejlen mer än vanligt misslyckade. Att erbjuda mig lån är väl egentligen inte helt feltänkt, men jag hade ju verkligen inte lånat pengar av någon som kontaktar mig via e-post utan att jag bett om det. Att locka med ett presentkort eller en ny telefon är väl inte heller helt fel eftersom jag gillar olika erbjudanden. Även om jag alltså inte nappar på erbjudanden som kommer via e-post från anonyma adresser. Men, att erbjuda mig bröstförstoring?!? När man kommit upp i min ålder så har det kanske börjat hänga lite även på oss gubbar. Men ”förstoring”? Glöm det! Jag har inte heller någon tanke på att bjuda min älskade hustru på någon sådan här service. Det som finns är helt perfekt för mig! Hur som helst så kom det här i dag:

tuttforstoring

Bröstförstoring

Show New Breast Augmentation Solutions

Look at These Options for Breast Augmentation

Click Here

If you do not want to receive these email Unsubscribe Here OR
write to Fenix Network P.O.Box 217 Apia, Tuamasaga Samoa

This mail is not intended for CANADA Residency

Fast det skulle kanske inte vara så dumt med en resa till Samoa trots allt? Eller det är inte där som dom blåser upp tuttarna i erbjudandet? För övrigt begriper jag inte riktigt varför just de stackars kanadickerna inte ska kunna få sina tuttar större. Är tuttar i Kanada annorlunda uppbyggda? I sedvanlig ordning så är hur som helst mitt råd att slänga skiten. Det ska påpekas att det mesta i mejlet är utformat som ett antal jpg-bilder istället för ren text. Därav bilden. Sedan har jag skrivit av delar av texten från bilderna.

Lämna en kommentar

Filed under Spam

Kommentera

