Bedragare del 309

Ibland kan man inte låta bli att skratta för sig själv. Jag fick det här mejlet i mejllådan i förmiddags, och kunde ju inte låta bli att forska lite vad det här egentligen handlar om. Har NI hört talas om Ho’oponopono? Jag hade i varje fall aldrig hört talas om det förr. Så här löd mejlet:

Hawaii

Hi,

People have been asking him for it…

And now it’s finally here…

Introducing the brand new Ho’oponopono Certification…

the most in-depth, complete, immersive training on the deeper secrets behind and beyond his best-selling books, Zero Limits and AT Zero.

It’s waiting for you here:

Ho’oponopono Certification Program

Once you gain access, you’ll discover raw footage of Dr. Joe Vitale and Dr. Hew Len sharing secrets never before released to the public.

And you will have access to even more information, secrets, advanced thinking, and much more.

Secrets that bring you to ”zero.”

Secrets you can only get here:

Ho’oponopono Certification Special Offer…

This is for you. Grab it.

Joe Vitale’s

Lite letande på nätet efter Ho’oponopono visar att detta tydligen är någon uråldrig hawaiiansk vetenskap. Enligt denna så är allt du ser omkring dig en illusion av hur du känner dig inombords. Med andra ord: Det finns inget där ute. Men genom att upprepa dessa fyra korta meningar:
Jag beklagar.
Snälla förlåt mig.
Tack.
Jag älskar dig.
så ofta man kan så läker man sig själv, och då läker man också alla andra, som ju bara är en illusion av hur du känner dig. Så ha det i åtanke om någon mår dåligt. Bara upprepa ”Jag beklagar. Snälla förlåt mig. Tack. Jag älskar dig.” så läker du dig själv och därmed allt omkring dig som ju inte finns. Ja, något ditåt.

Lämna en kommentar

Filed under Spam

Kommentera

