Dagens Sverigedumokrat

SverigedumokraterSven Tycker fortsätter att presentera den sverigedumokratiska intelligentian. Dagens utmärkelse tillfaller ingen mindre än Markus Palmheim som representerar Sverigedumokraterna i Danderyd. Han tycker bland annat: – ”Låt araberna få betalt för att de våldtar feminister, så gör de lite nytta… I toklandet Sverige är allt möjligt. Dessutom behöver Araberna horfeminister om inte Svenskorna ställer upp.” Sedan fortsätter han att orera om sitt hat mot araber och feminister. Men min anständighet säger mig att vi gör stopp här. Uppenbart är att det även är stopp för hans politiska karriär – i varje fall för den närmaste tiden.

Fast uppenbarligen är det inte bara araber och feminister han tycker illa om. Han tycker också illa om svenskar! – ”Jag är Finländare och inte en mentalt retarderad Svensk! Jag skulle skämmas som en hund av att identifiera mig som svensk.” Och så vidare… Egentligen underligt att han ens kunde överväga att gå med i ett parti som heter Sverige… Allt eftersom man får mer inblick i sverigedumokraters tankeverksamhet så blir man allt mer undrande. Jag är övertygad om att fortsättning följer på vår serie.

Lämna en kommentar

Filed under Sverigedumokraterna

Kommentera

