Bedragare del 315

Det är dags att skaffa nya löparskor. Så ett sådant här förmånligt erbjudande är ju något man bara MÅSTE nappa på. Eller vad tycker ni? Tänk att springa runt i ett par Nike-dojjor värda mer än 27.000 kronor! Tänk att när man springer med sådana dojjor så bara flyger man fram utan att ens bli andfådd. Jag MÅSTE ha dom! Att jag sedan ska få dom för bara 10 kronor, det låter nästan för bra för att vara sant. En titt på Nikes hemsida visar att de aktuella dojjorna ”bara” kostar en tusenlapp. Man kan undra vad som ytterligare ingår förutom skorna i värdet på 27.000?

NIKE ROSHE TWO värda 2895€ för bara 10 kr

Nike Promotions info@outrankings.eu

2017:s erbjudanden har börjat. Kolla vad vi kan erbjuda dig.

Kära ,

För en god start på 2017 donerar vi
10 par av NIKE ROSHE TWO värda 2895€ för bara 10 kr

Tryck här för att få dina skor

Detta erbjudande är exklusivt tillgängligt för enbart dessa 10 kunder som har fått denna E-post inbjudan från oss.

Vi begär en registreringssumma på maximum 2€ för att säkra att du verkligen bor i Sverige eftersom detta erbjudande endast är tillgängligt för invånare i Sverige.

Denna vecka är våra 10 inbjudna kunder:
Du – BEKRÄFTA NU

Megan Roi
Bekräftad 15 sekunder sedan

Ett par Nike roshe two

Micheal Wigren
Bekräftad 27 minuter sedan

Jonny Murre
Bekräftad 2 timmar och 08 minuter sedan

Peter Trädback
Bekräftad 2 timmar och 09 minuter sedan

Hayley Back
Bekräftad 45 sekunder sedan

Sara Grön
Bekräftad 41 minuter sedan

Mandy Monsson
Bekräftad 2 timmar och 16 minuter sedan

Joakim Läske
Bekräftad 2 timmar och 358 minuter sedan

Tom Ramse
Bekräftad 1 timmar och 13 minuter sedan

Vi avskyr att säga farväl, men om du ändrar dig, finns vi alltid här med bra erbjudanden för dig. Tryck för att avsluta prenumeration.

Unsubscribe From this mailing list.

Vad tror ni? Är detta ett ytterst förmånligt erbjudande? Eller är det möjligen ett försök att lura slantar av mig? Som det brukar heta, är erbjudandet för bra för att vara sant, så är det inte heller sant. Men jag tycker faktiskt att det är ganska komiska namn på 9 svenskar som dom lyckats hitta på. Det ska dom ha ett hedersomnämnande för. Här var det inga Svensson och Pettersson och Andersson inte. Men Trädback, Grön, Läske och Ramse finns det kanske några stackare som heter. Hur som helst så tror jag faktiskt att jag avstår från detta fantastiska erbjudande och går istället till en butik i stan och köper nya löpardojjor. Jag har en känsla av att detta blir billigare i längden. Mitt vanliga råd gäller nog även här. Släng skiten i papperskorgen!

1 kommentar

Filed under Bluffmejl

One response to “Bedragare del 315

  1. Vad konstigt det blev nu plötsligt…
    I mitt mail så är jag lyckligt utvald bland exakt samma människor som Du som hade turen att få så fina skor för en tia, plus registreringskostnaden som i dag anges till en femkrona, redan där gör jag ett klipp. Tyvärr fick jag bara en Airbed för min tia, jag har inget intresse av en sådan, därför avstår jag detta unika erbjudande… En sak undrar jag dock. Jag inser ju att både skribenten och jag har haft en sagolik tur som blivit ”utvalda” , det jag däremot inte kan ta till mig riktigt är, vilken otrolig, gudomlig, närmast osannolik tur dom andra nio vinnarna besitter, som fått ta del av så fantastiska erbjudanden minst två, av varandra, oberoende dragningar??
    Man kanske skulle nappa i alla fall…

    Sommarhälsningar från Dumihuvudet!! 🇸🇪

Kommentera

