Bedragare del 267

Jag förstår att jag nu börjar bli gammal som förväntas få den här typen av behov. Men, jag måste erkänna att jag har fortfarande inga som helst intressen i den här vägen. Jag är fortfarande lyckligt gift, så Veronyka kan dra ditt pepparn växer med det här mejlet:

Kyss mig

Min fitta våt

Är du ledig?

Jag letar efter en snabbis ikväll …

Jag är 21 och min fitta vill ha s#x!

Mitt användarnamn Veronyka

Min profil är här

Jag tror faktiskt att en 64-årig mogen man i sina bästa år inte har några intressen för en omogen 21-årig fjanta. Så om nu Veronyka behöver s#x så får hon vända sig till någon annan mindre mogen och mindre levnadserfaren man än mig. Vad nu s#x är för något. Kan det vara så att hon behöver en sax? Släng skiten!

Lämna en kommentar

Filed under E-postbedragare

Kommentera

